Rádi Vás provedeme postupně všemi kroky při prodeji či pronájmu nemovitostí.
od poradenství ohledně aktuální situace na realitním trhu a posouzení Vámi požadované tržní ceny až po předání Vaší nemovitosti:
Úvodní prohlídka nemovitostí
Stanovení tržní ceny nemovitosti
Návrh postupu při prodeji/ pronájmu nemovitostí
Dohoda o zprostředkování prodeje/ pronájmu nemovitostí
Zajištění dokumentů (list vlastnictví, nabývací tituly, projektová dokumentace, kolaudační rozhodnutí, znalecký posudek, PENB energetický štítek, prověření vhodnosti výstavby u pozemků …)
Prezentace prodeje/pronájmu nemovitostí
Zajištění prohlídek nemovitosti, případná správa a údržba nemovitostí
Informování klienta o stavu prodeje/pronájmu, stavu nemovitostí
Naše osobní asistence při jednáních se všemi zainteresovanými subjekty (s právníky, odhadci, bankami,)
Zajištění potřebných smluvních podkladů naší spolupracující advokátní kanceláří Zajištění advokátních, notářských či bankovních úschov
Zajištění znaleckých posudků, stavebně-technického stavu nemovitosti
Zajištění znaleckých a komerčních odhadů ceny nemovitosti
Doručení všech potřebných dokumentů katastrálnímu úřadu
Vyhotovení přiznání k dani z nabytí nemovité věci
Naše asistence při fyzickém a formálním předání nemovitostí, zpracování předávacího protokolu včetně zápisu stavu energií
Přehlášení nových vlastníků k dodavatelům energií